Aj!

Nu har jag gått med tandvärk sen i måndags. Det vart värre på onsdagen och på torsdag hade jag en akuttid hos en privat tandläkare i Alingsås. Utan resultat kom jag hem på torsdags morgonen med nästan värre smärta än jag hade innan. Genomled på detta sätt hela dagen med kalas och årsstämmor. Förövrigt läser du i denna stund den nya vice ordförandes blogg för brf vi...
Vaknade i natt kl 03.08 med en så extrem tandvärk att jag inte kunde sova. Lite själv medicinering och en bommulstuss senare har jag kommit ner till en nivå som är hanterbar och kan nu försöka somna om. Nu är kl. 04.15.
Ett stort tack till min älskling som nu på fredagsmorgonen fixade en tid till folktandvården för att få detta h**vete löst!

Vi får se vad som händer. Imorn drar framhjulen mot Katrineholm om allt går som planerat!

Dagen till ära så är det Sofia dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0