Stora dagar!

Idag var det åka av igen! På "morgonen" kl 11.30 åkte vi till Göteborg och min mor o far för att senare dra vidare till båtmässan. Innan mässan han Engla bryta sig in i alla "barnsäkrade" utrymmen som hennes mormor o morfar har fixat!



Efter X antal varv i Y antal timmar tröttnade mamma o jag och utsatte Engla för diverse experiment... lugna! Vad fixar hon nu... typ. Som t.ex. så kan hon nu för tiden sitta på axlarna (inte sina egna!) utan att man håller i hennes händer!


Istället väljer hon att hålla i håret på "hästen"!

På kvällen hade vi mys hemma hos mina föräldrar. Lite inlagda delikatesser och prat var det bästa på hela dagen... för mina fötter fick vila! Nee... det bästa med dagen var min nya softshell-jacka

shopp o hej... leverpastej!
//En förvånansvärt glad Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0