Strålande solsken!

Jag ska inte klaga för det får man inte gör på fint väder för vi har det så sällan. Men... det känns som synd och skam att man inte ska kunna njuta av det för att det är för varmt. Nog sagt om det!

Idag var vi hos Socialförvaltningen för att Andreas skulle skriva på papper för att bekräfta faderskapet. Känns skönt att det är avklarat.
Efter det så åkte vi till min farmor och farfar och tog en fika. Mysigt att ha lite närmare till min släkt igen så att man kan hälsa på när man vill. Innan var man tvungen att hinna med alla när man var nere över en helg. Tyvärr så drabbar det Andreas släkt för nu träffar vi inte dom lika ofta och de får inte träffa Engla så mycket som de skulle vilja. Längtar till helgen då vi ska åka upp till dom.
Undrar hur Engla klarar en 5 timmars resa?!?! Återstår att se.

Engla sov hela 5 timmar inatt. På någont underligt vis så blir jag tröttar när hon sovit en hel natt igenom än vad jag blir när hon vaknar varannan timma. Blir väl "överpigg" eller nåt. 
I går blev hon 4 veckor och på tordag är hon redan en hel månad ung. Vet inte riktigt vart denna månaden har tagit vägen men om resten av tiden ska gå såhär fort kommer den värsta perioden att vara över på nolltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0