Planer!

Nu har jag nästan allt klart för mig hur allt ska gå ihop.

Denna vecka är helvetisk! Måndag var undantaget. Då gjorde vi inget mer än att storhandla!

Tisdag:
Upp med tuppen och åka in med ovlov:en för en framvagnsinställning som sket sig!
Jag ner till Götet vid 2 för att "dumpa" av bebbe o hund till underbara Sandra som passade medan jag var på utbildningstest nr 1.

Onsdag:
Upp med nästa tupp för att åka in med renaulten för besiktning som också lär skita sig!
13.00 borde Andreas vara på något.
15.30 ska jag var på gruppintervju (va f*n menas med detta, har aldrig hört talas om tidigare)

Torsdag:
Ingen tupp idag men mitt första officiella möte som föreningens nya Vice Ordförande! ;)

Fredag:
Barnmottagningen med E för återkontroll.
Barnklädesträff hos Maria med Sandra söt (hon gosan hamnade på en sådan träffa som inte har barn vet jag inte men om jag känner henne rätt är det för att ställa upp på Maria och för att vara världens bästa sällskap!)

Lördag:
Borde jag varit en bra kompis och åka och gratta Sofia och Peter som fyller 25 respektive 30 men det går bara inte efter en sådan vecka. Sorry :(!
Kanske kommer Sofia och Magnus hit på dagen men det återstår att se.

Söndag:
Enda lediga dagen som man alltid kan räkna med skiter sig totalt för att Andreas chef har bestämt sig för att ha öppet på Morsdag. Påminnelse!!!

Nästa vecka ska vi inte prata om och inte någon dag fram till midsommar. I korta drag har vi/jag åtminstone en sak varje dag! Usch vill inte ens tänka på vad bensinkostnaden kommer att ligga på denna månad!

Dagen har endock varit väldigt trevlig. Vi fick fixat sand till E´s sandlåda och jag fick träffa Sandra och henne familj som hjälpte henne hjälpa mig!
Och det var bara dåligt väder när jag satt i bilen!

Förresten!
Jag hade jätte trevlig i Katrineholm som jag spenderade förra vecka i. Även torsdagen i stugan var underbart skön och kajpsoppan var det bästa på länge!

Godnatt!

//Malin

Kommentarer
Postat av: sandra

du e bäst ;)

2009-05-27 @ 15:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0