Igår!

Igår tog jag och familjen "en sväng" till uddevalla.Det var inte världens bästa väder men det var desto bättre sällskap. Vi var ytterst stolta över det faktum att vi hittade hem till familjen "Blandat" alldeles själva. Efter en lite rundtur runt huset, Sofia, kom vi upp i lägenheten. Det var en väldigt snygg lägenhet. Litensom det ska vara om man har bott ensam men som sagt riktigt snygg. Speciellt köksluckorna (se bilden) *skrattar*!
Tjejerna var så söta men hund tjejerna var inte riktigt lika söta igår. Det var väldigt liv på tillställningenmen det är inte lätt när man löper, Eye :(!
Eye fick stanna i lugn o ro hema och Roxy följde med oss på promenad till willy´s. Där inhandlades lite smått och gott för att senare tillaga en pasta bolognese. Andreas och Magnus hade jätte kul i köket.

   
 


När vi åkte hem såg det inte allt för ljust ut men jag fick en del gjort här hemma i alla fall. tack o lov så hade tvätten klarat sig. med denna himmel såvar jag orolig att den skulle fastna i regn för andra gången. Men den hann torka och jag fick ner den så den inte skulle bli blöt på natten till idag.


Kommentarer
Postat av: sofia

tack för trevligy sällskap igår... alltid lila kul att träffa er alla :) ses väl på söndag hoppas jag. puss puss

2009-05-07 @ 19:56:19
URL: http://aifos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0