Ny planering!

Veckans schema blev följande:

Måndag:
Bilen sket jag i och iom det blev det tåg resa till jobbet imorse när de ringde.
På eftermiddagen gick E och jag ner till L, W och M ochj badade i alla dess meningar ;).

Tisdag:
Jobba igen, 8.10 till 13, och sen får A komma med E så blir det avfärd direkt till gbg för Fredriks student.

Onsdag:
Ska jag få besök av jobbet och på kvällen kommer Sandra söt!

Torsdag:
Är det Emelies tur att springa ut!

Fredag:
Kusin Christine vitamin tar ni kulinariska examen!

Lördag:
Sitter vi i bilen kl 9 senast och kör en ride till K-holmen för att gå på Kusin Christine vitamins examnes fest

Söndag:
Någon gång på dagen måste vi hinna med att byta sulor på ovloven!

Skön vecka det blir och mer grejor lär tillkomma! Hoppas nån annan än jag kan sola för mig!
Johannes skrutte boo... Tänker på dig!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0