My life so far!

Det har gått ett tag nu!

Det har inte hänt mer än vanligt men lite nya grejor har kommit upp på tavlan! Jag har kommit in på en utbildning till tandsköterska. Det bästa besked på länge!
Andreas har fått förkortad semester. Inte lika roligt.
Jag har spenderat mycket tid hemma och inte gjort något alls. Men det var nog precis vad jag behövde. Engla göra alla typer av framsteg hela tiden. Allt från att börja med små ord till att "sjunga" imse vimse spindel med rörelserna. Mamma är stolt!
Jag har haft mitt körkort i över ett år! Bara ett års prövotid kvar.
Vi har reparerat bilarna och de klarade besiktningen båda två... med alla kostnader det innebar. Men nu rullar de förhoppningsvis ett år till. Jag har varit arg och ledsen. Glad och munter. Dyster och deppig. Lycklig och pigg.
Men det viktigaste jag har varit med om denna tiden är ... ... ..... ...!

Somriga kramar med sol i hjärta och själ!
//
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0