Utmärkelse!

Jag har fått en utmärkelse för att jag har en underbar mamma-blogg
Tack så jätte mycket Sofia för den fina utmärkelsen.





Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!

Dom mammabloggar jag vill ge en utmärkelse till är

Sofia - Mamma till Alicia
Aida - Mamma till Benjamin

Kommentarer
Postat av: Aida

Oh! Tack så mycket för utmärkelsen:-)!!!

Jag vet dock inte hur jag skall göra för att lägga upp det på min blogg.

Du får hjälpa mig någon dag, hehe

kram

2009-01-19 @ 23:12:44
URL: http://benoida.blogspot.com
Postat av: mamma mormor

wow


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0