Tisdagar....

Jag vet inte varför jag tycker så illa om tisdagar! Det är en onödig dag för veckan har börjat men inte kommit någon vart så man är i ett mellan land som är oerhört otillfredsställande! Men om inte tisdagen fanns skulle någon annan dag vara helt onödig. usch!

Ska jobba imorn igen...

Vill åka till Göteborg och shoppa... ögonshoppa för min del men ändå! Komma ut ett tag och njuta av de sista månaden av mammaledighet som jag har kvar... verkar ju inte bli så mycket med det i denna takten!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tisdagar må vara tråkiga, men jag måste nog ändå säga att torsdagen är värre. Torsdagen känns bara onödigt ivägen och man längtar bara efter helgen. Fy för torsdagar. :)

2009-01-27 @ 18:24:46
URL: http://madeleineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0