"Lillebror"

När Andreas lillebror Johannes nu blir stor och går ur nian är det inte lite roddigt att få allt iordning. Naturligtvis vill lilen ha klassfesten hemma hos mamma och pappa så att städa och fixa mat blir en självklarhet.
Dock inte det lättaste att "fixa" när man är 3 vuxna som ska städa, gå ut med hunden, vagga runt med Engla och se till att allt som ska göras blir gjort och det i tid. 

Det är stunder som dessa som gör att jag är glad att jag hittat årets favorit! Magnum Mayan Mystica... mumma!

 (lagom snygg reklam de har fått till!)
 
Nu ska jag rodda lite till och sen får vi se om huset står kvar ikväll när jag kanske kan uppdatera mer om festens händelser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0