Helg!

Nu sitter vi här hemma allihopa och har ätit frukost. Känns som en segstart på dagen men vi börjar komma igång. Melissa raringen sitter och försöker plugga i köket medan Andreas ska baka pajerna tills i kväll. Mat vid 18.

Ska för första gången lämna ifrån mig min lilla "Engel" över natten.
Får se hur detta ska gå men det känns som att jag måste börja träna nångång. Har en allt större växande ångest i kroppen men jag har bestämt mig för att jag ska klara det.
Tror nog att det kommer kännas otroligt tufft när mormor och morfar hämtar henne men jag ser ändå fram emot en skön kväll utan "ansvar".
Ansvaret ligger ju alltid på mig och Andreas och det kommer det alltid att göra, tack o lov för att vi har henne, men att få slappna av och känna att jag kan göra vad jag vill utan att tänka på att nu kanske hon vaknar eller andra små huvudbry som finns där. Det känns ganksa lockande.

Dagen fortskrider!

//malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0