väntar...

Idag har vi städat lite och fått allt iordning igen. Har vart lite upponer ett tag så det var både behövligt och skönt att få det gjort.
Sitter just nu med en värmedyna på min axel för att försöka bli av med lite smärta från, något så simpelt och irriterande som, en nerv i kläm! Får se om det släpper?!?!?! några tips om det inte släpper?

Ikväll har jag första styrelsemötet. Är lite nervös men det ska nog gå bra. Dom är jätte söta som har fullförståelse för att om jag ska kunna sitta i styrelsen kommer det en extra sötnos med mig. Så Engla ska också gå på mötet.
Efter mötet ska jag ringa till Tamryn. Har inte pratat med henne på hur länge som helst.

Hoppas alla får en bra kväll!

Kram//
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0