Filmer

Idag är det film fix som gäller. Har så otroligt många band som ligger och skräpar så nu ska de in på datorn. Skönt att få rensa lite i hyllorna och få fram några nya band att spela in film på.

Var inte riktigt nöjd med att min sida igår blev nästan en kopia av min kompis, Sofias, blogg. så nu utgick jag lite mer från headern istället. Känns som att det blev bättre!

Nu ska jag fortsätta med mina filmer och sen ska jag göra i ordning för ikväll när E´s mormor och morfar och "tant" Sandra kommer för att gratta på den riktiga dagen!

//M

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Grattis till Engla! Hoppas allt är bra med er!

2009-05-05 @ 16:52:49
URL: http://madeleineb.blogg.se/
Postat av: sandra

"tant" sandra tackar så mycket för igår.. de va jätte mysigt! Puss

2009-05-06 @ 07:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0