Lite besviken...

Igår valde jag och familjen att inte åka med min mor och far till Tylösand för att hälsa på min farbror med familj. Kände inte att 20 mil för att sitta i dåligt väder i en husvagn var riktigt värt det sista dagen på semestern. Tur var väl det på grund av att min fina tandvärk blommade upp igår igen. Det blev ett akutbesök till tandläkaren kl 15 för att lösa det tillfälligt... IGEN! TAck o lov behövde vi inte betala för att det föll in i förarbetet för rotbehandlingen som jag ska på i september.
Det som jag blev mäkta besviken på var att mina föräldrar valde att ta en sväng förbi Gekås utan mig... Jag har pratat om att åka dit hur länge som helst nu men inte då. Usch på er!
Får ta med mig Sandra söt eller nån snart istället för Andreas lär jag inte få med mig!

Lite bra nyheter nu då!
Pallen är klar.
Det har den varit i några dagar nu med jag har fotat den så nu ska ni få se på min "undersköna" skapelse.

Riktigt nöjd faktiskt.

Hoppas att ni har lite sol i hjärta och själ trots osoligt väder!

//
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0