Illa för magen.

Idag har vi bara slappat...
Som till exempel; när vi "städade" hade vi ilm på i bakgrunden. När vi åt lunch hade vi film på i bakgrunden.
Det regnar små blöta åsnor ute och det är jag förbenat trött på nu. Vill ju ha bra sista dagarna på semester. Men men, det blir väl bättre nästa år kanske?!?!?!
Till råge på allt slappande var jag hastigt och lustigt tvungen att in ta liggande läge. Fick i mig nåt jag itne tål till lunch. Inte jätte kul. Illa för magen som mår värst!
Pallen är nästan klar nu. Ett sista lager att måla på så ska ni få se den sen.

Kanske skriver mer ikväll men inte nu. Är lite jobbigt att sitta upp :(

Aj aj och oj oj i magen!
//
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0