Oj oj oj...!

Det var bara skamligt hur otroligt seg man kan vara. Har inte alls varit duktig på det här!

Tack o lov så har ju inte så mycket hänt i mitt liv! (Englas framsteg är oändliga så det går vi inte in på nu!)
- Köpt bil!
- Engla blivit större (big chocker där)
- Är fortfarande mamma ledig...
- Men jobbade en månad för att få extra pengar till jul!
- Haft Speciellt besök på Lucia.

Tror säkert att mitt liv inte är så tråkigt som det ser ut men just nu verkar det inte bättre.

Idag  har vi i alla fall vart hos mor och far och ätit coh köpt ny dator... den är helt underbar! Fick även med en del av julklapparna hem som mamma och pappa fick med sig hem i brist på plats i vår bil.

Imorgon ska vi på fika med min farmor och kanske farfar med. Ska bli mysigt!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej skatten! Nu tycker jag du lägger lite extra kraft här =) de är ju kul att läsa. Puss puss.

2009-01-08 @ 13:40:14
Postat av: Hanna

Åh malin skriver, jag vet inte hur många gånger jag kollat på bloggen om du skrivit. ;)

2009-01-09 @ 23:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0