Aifos - sofiA

Idag var det en bra dag. var och hälsade på Sofia och Alicia idag på eftermiddagen. Vi pratade om gamla minnen, som fula pälsar (internt), och om lite andra mysiga saker.

Special congratz to Tamz who turn 21 today!!!

Vart så glad när jag åkte till götet och Vanessa ringde! Det var ett tag sen men jag tror att jag övertalat damen till ett besök i skogen!

Engla har fått en tand till... (kanske jag skrev igår) och sover jätte dåligt pga detta. Det gör ont i mig när hon har så ont och för att jag inte får sova;)!

Min älskling kom just hem. Ska ta lite glass och mysa med honom men först måste jag äta nåt annars dör jag under natten... av undernäring?!?!?!? Omöjligt!

Kommentarer
Postat av: sofia

Tack för en trevlig eftermiddag... ja pälsar å hattar e ju väldigt fint :) puss puss

2009-01-14 @ 07:59:05
URL: http://aifos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0