Första gången!

Sen vår lilla Engla kom till världen har det varit turbulent men på en hyffsat balanserad nivå. Kolik har man ju hört talas om men inte kvällskolik vilken vår lilla verkar ha. Detta betyder att det är extra jobbigt för henne (och för oss.. ska gudarna veta) på eftermiddagen/kvällen. Så när hon sov hela natten igenom för första gången var jag gråtfärdig av lycka för att snabbt inse att jag borde gråta av smärta. Fy sablars vad ont jag hade i brösten. Killar pratar om pansar pung men min bröst var som pansar efter att inte blivit tömda på hela natten. Jag hoppas på fler hela sömn nätter trots detta för sömn är något jag inte kan få för mycket av just nu.

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0