En halv dag avklarad!

Varit den värsta natten i Englas liv! Inte ens koliken var såhär jobbig. Vaknade varje halvtimma och skrek lagom för att mamma o pappa skulle veta att hon levde inne i sitt rum och sen vid 2 var vi tvugna att ta upp henne och ha henne i vår säng. Andreas fick sova ganska ok men LÅNGT ifrån bra och jag sov inte alls... jo jag fick 2 timmar i morse när Andreas tog henne ett tag.

Trodde att vi skulle till bvc kl 9 men det var inte förrän 11 så det var ju skönt. Allt gick bra och den lilla damen har svullat till sig! 9 kilo!

Nu ska Andreas snart åka till jobbet och slita för inkomsterna... verkar dock som att det blir en kort dag.

I lördags var vi på badhuset i Lerum och badade för första gången. Den lilla badringen som Engla fick i julklapp var jätte bra.
 

Efter badet åkte vi till gbg och träffade Christine och John för att gå på bio. Slutade med att vi fick biljetter till en film vi inte visste vad det var bara för att det var den enda som vi kunde sitta tillsammans på. "The Spirit". Sämsta film jag nånsin sett... Värre än "Sin City" som jag tyckte var dålig innan jag såg denna. Positivt med denna film var väl att jag kommer uppskatta filmer på ett helt annat sätt i fortsättningen.
Efter bion hamnade vi på Björns Borg och åt lite god plockmat och drack gott vin. Skönt att vara barn fri ibland!

I söndags var Andreas föräldrar, mina föräldrar min farmor och farfar och Sandra här och grattade honom på hans 21 år dag. det var litet och lagom. Efter att alla åkt hem satt jag och Sandra och sorterade kort jag framkallat och satt in dem i album medans vi kollade på "Wimbeldon".

Allt som allt var helgen riktigt bra.



 

Kommentarer
Postat av: sofia

låter som att ni har hat det riktigt trevligt.... å stora tjejen har ju Engla blivit nu :) puss från oss

2009-01-12 @ 18:56:40
URL: http://aifos.webblogg.se/
Postat av: Hanna

åh vad mysigt det ser ut i badet! Lilla Engla ser så himmla charmig ut! :D Hoppas ni mår bra! Kram Hanna

2009-01-12 @ 22:23:21
Postat av: jess

va stor hon har blivit:) när ska du till k-holm?

//jess

2009-01-14 @ 12:00:49
Postat av: Aida

Oh jag vill med!!

Kan vi inte åka och bada med barnen någon dag? Mysigt det ser ut!!Kramar

2009-01-19 @ 22:59:09
URL: http://benoida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0