Igår!

Igår firade vi mamma hemma hos dem. Jag hade bakat citronmarängpaj och så fick hon en flaska hemma gjord fläder- och jordgubbssaft. Vi hann även med inte mindre än 2 besök på netonnet lagret men resultatet blev att Andreas fick sin första, nya, egna mobil! Grattis till det älskling.

Det var mysigt att träffa alla igen efter semestern. Farmor och farfar var där. Likaså Robert och Anne. Roger, Gunilla och Rickard kom senare för de hade haft kalas för Rickard på förmiddagen. Grattis i efterskott till dig med vännen.

Andreas jobbar och står på nu igen. Sådär kul att sitta hemma här varje kväll själv. Eftersom Englas tider innebär att hon lägger sig kl 20 varje kväll kan jag inte direkt åka iväg och göra nåt någon längre stund. Jag kan åka hem så att jag är hemma till 20 men då är det de jobbiga timmarna kvar. Andra problemet med detta är veckodagarna. De flesta slutar ju inte sina jobb förrän kl 16-17 vilket ger ca 2-3 timmar att hinna ses... inte jätte mycket tycker jag.

Dåligt väder är det dessutom...

//
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0