Klantarsel!!!

Väldigt längesen jag skrev det vet jag... ska bli bättre!

Jag följer Tilla  (tillat) i spåren.

Jag har idag lyckats med att låsa in bilnycklarna i bilen... skulle vara snäll och städa den för min älskling som ska sälja den men medan jag städade så "självlåste" bilen sig och när jag stängde framdörren för att börja städa baksätet så kunde jag inte öppna dörren.

"-Andreas.... HJÄLP!"

Tack vare min älsklings biltjuvskunskaper... hmmm... så kunde vi ta oss in i bilen igen och får ut nycklarna... rackarns tur det för extra nycklarna ligger i Göteborg och vi är på andra sidan landet på semester... just snyggt Malin!

Kommentarer
Postat av: sofia

Du e utmanad, kolla in i min blogg och se hur du ska göra för att anta utmaningen. kram

2008-11-06 @ 15:16:06
URL: http://aifos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0